15 yorum:

  1. Adsız dedi ki...

    tapıyorum

  2. Adsız dedi ki...

    hastasıyım aysuna aşıgım ya böyle güzellik yok süper bi hatun

  3. ilhanhazineli31 dedi ki...

    öle bi doktorun beni muayene ediceğini düşündüğüm zaman beklemekten prostat dahi olmayı göze alırım...

  4. Adsız dedi ki...

    aysucum gerçektende çok cici bi bayansın kediler erişemedikleri ciğere mındar derler ya işte sende erişillmezsin bence ama seni mındar etmelerine ve üzmelerine asla izin vermemelisin kendine çok ii bak öptm.platonik aşkımsın sen benim:):):):):)

  5. Adsız dedi ki...

    aysuncum mrb gerçektende bi erkeğin başını döndürebilecek güzellikte bi bayansın kediler erişemedikleri ciğere mındar derler ya işte sende erişilmezsin ama seni mındar etmelerine ve üzmelerine asla izin vermemelisin kendine çok ii bak öpüyorum seni kocaman platonik aşkım benim:):):):)

  6. Adsız dedi ki...

    seni çok seviyorum

  7. Adsız dedi ki...

    hepinizin aaazini kirarim..Aysun benimdir benim kalacak..ne bicim konusuyorsunuz yengeniz hakkinda..
    Aysun digerlerinin yazdiklarini okuma sen askim oldumu? :)
    not:Bu arada sanki beni aldatiyor gibisin :P

  8. Adsız dedi ki...

    aysun beni sana bnzeten cok insan var tanismak cok isterdim inanki seninlen bende bir ara tv calismistim almanyadan geliyorum saygilar

  9. Unknown dedi ki...

    seni çok seviyorum aysun abla çok güzel bi bayansın.)

  10. Adsız dedi ki...

    slm aysu'm seni çok seviyorum sen beni delirtiyorsun aşkım beni bitirdin sana aşıgım seni çoooooooooooook seviyorum diyarbakırlı

  11. Adsız dedi ki...

    aysun kayacı yı programında yakından görme fırsatım oldu.gerçekten 10 numara hatun ama bir kusuru var yorum yaptığı zaman çok komik oluyor.aysun şekerim senden tek ricam konuşmaman.konuştuğun zaman büyü bozuluyor şekerim.ilerde çok zengin olursam sana çıkma teklifi edicem.gerçi o zamana kadarda seni yanlız bulucakmıyız bilmem...

  12. Adsız dedi ki...

    nerden senin aşkın oluyo o benim askım asıl ben senin ağzını burnu dağıtırım

  13. Adsız dedi ki...

    evet güzellik var ama akıl yok sende, kusura bakma ama hep söylediğin laf dahada ahmakça, neden babanı kabul etmıyorsun,dağdaki çobanla benım oyum bır değil diyorsun, önce sen babanın oyunu kazan bence...

  14. Adsız dedi ki...

    gazetelerde babanla ilgili kavga ettiğniz yazıyordu bir ara cesaret edipde yazamadım amme velakin okuyan söylesin baba ahı tutar babalar çok beddua etymez ama bir beddua ettimi tabi içten ettmi o babanın ahı tutarben yasadım gördüm nasihattir

  15. Adsız dedi ki...

    http://engozelface.biz/aysun-kayaci/ begenelim arkadaslar




2008 © Blogger.com - Tüm hakları saklıdır