2 yorum:

  1. Liz dedi ki...

    Ben Turkum ama Amerikadan yaziyorum. Aysunun bir programini izledim Halitle beraber. Yanindaki kadi soruyor Halite babasiz cocuga ne dersiniz diye. Aysun da arkan 'pic' derim diyor. Kadinda guluyor. Ne kadar sacma. Boyle programlari nasil yayinliyor su guzel Turkiye. Su edepsiz aysunun dedigini niye kimse yanit vermiyor. Burada olsa o aysun iceri atarlar oyle konustu diye. Lutfen Turkiye televizyona almayin yazik insanlari yada izlemeyin. Bakan gibi oturmus o koltukta 'pic' diyor. Terbiyesiz! Ne un nede para hak ediyorsun sen. Kendine asik salak bir manken oturmus o koltuga hayati biliyorum diye kasiliyor. Nice cocuklar sokakta hele Turkiyede annesiz babasiz olmus terk etmis sen simdi onlara 'pic'mi diyorsun? Edepsiz. Yazik sana aciyorum. Bu dunyada hic buyuk konusma zavalli hele yetim cocuklar hakkinda.

  2. Adsız dedi ki...

    babasiz çocuga piç dedi diye elestiriyonuz bence en iyi cevabi vermistir o kisi ya ne demeli idi ki en guzel cevap bu olur elbette o çocuklarin hiç suçu yok onu babasiz doguran kisinin suçudur gizli yugrulen ne olurmus eskere buzalarmi derlerdi her halde oyle olsa gerek bence bu tip olaylar asla normal degil bir kadin babasiz çocuk dogurmamalidir




2008 © Blogger.com - Tüm hakları saklıdır