Aysun Kayacı'nın,

"Ben vergi veriyorum, niye vergisini vermeyen, herkes üstüme gelecek ama dağdaki çobanla benim oyum eşit"
açıklamasına tepkiler devam ediyor. Pek çok çevreden Kayacı'yı eleştiren açıklamalar gelirken, kendisine eski meslektaşı Tuğba Özay'dan destek geldi. TÜYAP'ta düzenlenen Ev Tekstili Fuarı'nda tanıtıma katılan Özay, Kayacı'ya arka çıkarak,
"Aysun'un o sözleri sarfederken kötü amaçlı olduğunu düşünmüyorum. Sadece kültürel anlamda bir açıklama yapmıştır. Yani toplumun geneline baktığınız zaman eğitim düzeyi yüksek bir toplumda yaşamadığımız bir gerçektir. Tabii ki üniversite eğitimi almış ve şehir hayatı yaşayan birisiyle orada yaşayan insanların yaşantılarının bir olmadığına dolayısıyla da aynı statüde ve sosyallikte olmadığına vurgu yapmak istemiştir. Doğru da söylemiş, insanların aynı görüşte olması mümkün değil. Aysun da bunu söylemek istemiştir. İnsan bir şeyleri anlatırken kendini çok iyi ifade edebilmeli. Aysun belki de bunu tam açıklamayadığı için eleştiriliyor"
dedi.

0 yorum:




2008 © Blogger.com - Tüm hakları saklıdır