NTV'de yayınlanan "Haydi Gel Bizimle Ol" adlı programa ciddi bir ve dekoltesiz bir kıyafetle katılan Aysun Kayacı, programın bu haftaki bölümünde sözlerinin basın tarafından çarpıtıldığını iddia ederek, gergin ve ağlamaklı bir ifadeyle şunları söyledi:

"Ben bana tepki gösteren hiç kimseyi sorumlu tutmuyorum. Sözlerim çarpıtıldı, hem de basın kuruluşları kendi menfaatleri doğrultusunda çarpıttılar. Ben insanlar, herkes oturup her okuduğunu sorgulasın sonra da oturup izlesin 'bu kız gerçekten ne demiş' demiyorum. Ama bu konu hakkında yorum yapacaklarsa, yorum yazacaklarsa, hakarette bulunacaklarsa birinci kaynağından izlemeli ve az önce söylediğim gibi olaya bu şekilde yaklaşmalıydılar. Ama ben fikrim gelirse yine ben susmayacağım. Çünkü bu ülkenin gençlerini susturamayacaklar. İstedikleri kadar da çarpıtabilirler. İstedikleri kadar da nemalanabilirler. Ben ne dediğimi gayet iyi biliyorum."

Keşke izleseler. Geçen hafta 'Ben de oradan geldiğim için o yüzden en çok benim konuşmaya hakkım var' diye bir söylemde bulundum. Yani nerelerinden anlıyorlarsa oralarına konuşayım yani." dedi...

2 yorum:

  1. faruk elmasğlu dedi ki...

    Merhaba Aysun Hanım.

    Bazen sana kızdığım halde seni seviyorum Aysun. İçi, dışı bir dobra kızsın içinden geleni sonu nereye varır diye düşünmeden söylüyorsun. Çünkü içten pazarlıklı değilsin. Kırmış olduğun potlarda bu yüzden. Keşke hepimiz senin yarın kadar mert olabilsek.
    “Ben 16 yaşında bu pozları vererek şeytanla anlaşma yaptım!” demişsin ya göreceksin bu sözlerinde çarpıtılıp Aysun şeytanla anlaşmış diye etrafa yayılacak. Zaten haber başlığı da şimdiden öyle yazılmış ya neyse.

    Aysun Kayacı kendini üstün görüp bizleri küçümsüyor yorumlarına hiç katılmıyorum
    Kayacı’nın kimseyi küçümsediğini sanmıyorum. Bunları söyleyenleri Aysun Kayacı’nın öz geçmişini okumaya davet ederim.
    Aysun doğuştan zengin, kürkler arabalar içinde biri değil ki.
    Aysun Hanım Çoban kelimesini sadece bir simge olarak kullanmak istemiş ve memlekete bilgisiyle vergisiyle daha fazla hizmet edenin daha fazla hakka sahip olması gerektiğini vurgulamıştır.
    Bu durumda aslında bende zararlı çıkmama rağmen esasen doğrusuda bu olmalıdır.
    Ha bu sadece bir görüştür fikri beğenip beğenmemek size kalmış ama bu yüzden Aysun’u acımasızca eleştirip linç etmenin vicdanla, insanlıkla alakası yoktur.
    Bırakın artık bu kızla uğraşmayı yazıktır ya.

  2. Adsız dedi ki...

    ey aysun kayaci hamin sen bu dunyada en kolayola vucutunu kullanarak parakazanirken bu memlekette bilgisayargibi kafali insanlarda cobanlik yapiyorlar




2008 © Blogger.com - Tüm hakları saklıdır