"Haydi Gel Bizimle Ol" programında, Müjde Ar ile Pınar Kür ve Aysun Kayacı arasında sert bir tartışma yaşandı. Aysun Kayacı'nın tartışma sırasında söylediği sözler AK Parti'ye oy verenleri, gecekondu da oturanları çok kızdıracak.
Kayacı,

"Ben vergi veriyorum niye vergisini vermeyen, çok özür dilerim herkes üstüme gelecek ama kalıp olarak söylüyorum, 'dağdaki çoban'la benim oyum eşit mesela. Niye? Hiç vergisini vermeyen biriyle niye benim oyum eşit. O benim kadar duyarlı benim kadar sorumluluk sahibi bir şekilde yaklaşıyor mu acaba"
diye konuştu.
Müjde Ar: "O zaman en çok vergiyi veren 60 tane oy versin. Öyle şey olur mu?"
Aysun Kayacı, AKP seçmenini çok kızdıracak şu sözleri sarf etti:
"Ama şu an sizin şikayet ettiğiniz şey, ayak takımının iktidara getirdiği partiden şikayet etmiyor musunuz?"

Müjde Ar, "Hiç öyle bir şey söylemedik biz. Ayak takımı diye bir şey kullanmadık biz" derken, Kayacı, bu sefer de gecekondu semtlerinde ve fakir mahallelerde yaşam mücadelesi veren vatandaşları kızdıracak sözler söyledi.
Aysun Kayacı,
"Gecekondu diken, sonradan belediyelerin diploma dağıtır gibi tapularını dağıttığı gecekondu dikenle, kaçak elektrik kullananla ki bu yüzbinleri buluyor Türkiye'de; vergi kaçıranla niçin benim oyum eşit acaba?"
diye sorgularken Pınar Kür de Kayacı'ya destek çıktı...
Çiğdem Anad, "Ama o elektrik parasını ödeyemiyor" diye konuşunca Aysun Kayacı,"O ödemiyor öyle gecekonduları dikiyor ondan sonra" diyerek eleştirilerini sürdürdü.
Kayacı'nın bu sözlerine çok kızan Müjde Ar, tepki gösterirken, ikili arasında ortam gerildi ve şu diyaloglar yaşandı:
Müjde Ar: Ben seni bir gecekonduya göndereyim iki gün yaşa, bak ben gittim oralara...
Aysun Kayacı:
Benim annemin ailesi de dışarıdan geldi. Geldiklerinde onlar da şu an dışarda insanların yaptığı gibi iki tane gecekondu dikip akıllı 'köylü kurnazı' derler ya, öyle bir yöntem deneyebilirlerdi. Benim anneannem de benim annem de çok çekti.

Müjde Ar: Ama insanlar büyük şehirlere karınlarını doyurmak için geliyorlar. En fazla kaçak elektrik Güneydoğu'da kullanılıyor. Ne yapsın insanlar? Hala Adıyaman'da mağarada yaşayan insan var Aysun...
Aysun Kayacı:
Doğruyu yapacaklar. Ben de çok ekonomik problem çektim. Çalışacaklar... Ben şu anda okulumun parasını da kendim ödüyorum.

Müjde Ar: Mağaraya alçıpan mı yapacak, dekoratör mü tutacak Allah aşkına.
Aysun Kayacı:
Benim anneannem ne yaptıysa onu yapacak? Sonra bir siyasi parti gelip gecekonduların bilmem nesini verecek, odun verecek, kömür verecek. Ondan sonra da memleket Arabistan olacak, oldu yani...

Pınar Kür: Alıp oyu götürecek biz de burada kafamızı kaşıyacağız. Çok doğru.
Müjde Ar: Sosyal politikalar geliştirilirse bunlara gerek kalmaz.

1 yorum:

  1. yusuf dedi ki...

    Aysun hanım
    Sana tepki gösterenlere inanıyoruz dedikleri Kuranı Kerimden bir ayet söylüyorum:
    "Hiç bilenlerle bilmeyenler bir olur mu?" Kuran bunu çok önceleri açık bir dille ifade etmiş.Ne oluyor da tepiniyorlar. Tabiki eğitimlilerle eğitimsizler bir olamaz. Fakat ortak bir konsensüs oluşsun diye sandık başında kimsenin eğitim seviyesi öLçülmüyor. Buda hayatın bir gerçeği. Biz Ülke olarak bu modeli benimsemişiz.Bugün için bu geçerLi. Yarın ne oLur biLemeyiz.Aydını,aydın olmayanı küLtür seviyeLeri yetersiz olduğu için seni anlayamadılar.Diplomalı olmak kültürlü olmak demek değildir.
    Hiç stres yapma seni anlayanlarda var.
    Ayak takımı ifadesini kullanmasaydın daha iyi olurdu.Seni kenara sıkıştıran bu cümle oldu.




2008 © Blogger.com - Tüm hakları saklıdır