TV'de yayınlanan "Haydi Gel Bizimle Ol" programının yorumcularından Aysun Kayacı, program konuğu Çetin Altan'ın, "Bir adamın erkekliği aşağı yukarı 5 bin 500'dür. Bunun mastürbasyona gideni var, bilmem ne..." sözlerini anlamadı. Kayacı'nın, "Ben anlamadım" demesi günlerce gündemden düşmedi.

İşte o diyalog:

Çetin Altan: "Bir erkeğin erkekliği aşağı yukarı 5500'dür. Kesin bu aşağı yukarı.Bunun mastürbasyona gideni var, bilmem ne..."

Aysun Kayacı:

Ben anlamadım. Anlamış numarası yapamayacağım.


Pınar Kür: Demek istiyor ki, ben sana söyleyeyim: Kadınların cinsel açıdan imkanları çok daha fazla, erkeklere nazaran.

Aysun Kayacı:
Skor mu o 5500...

Müjde Ar: Skor değil. Yani bir erkeğin bütün hayatı boyunca 5500 kere şansı var.

Aysun Kayacı:
Ha okey...

0 yorum:




2008 © Blogger.com - Tüm hakları saklıdır