“Yeditepe Üniversitesi’nde burslu okumak için iki işadamını araya koydu” iddiasına çok kızan Aysun Kayacı

"75 bin euro’luk cipe biniyorum ,16 milyarı mı ödeyemeyeceğim"
dedi.

Burs talebini yalanlayan ünlü manken “

Laf söylemedikleri bir tek okulum kalmıştı. Ben çok iyi kazanan bir oyuncuyum. Pepsi reklamından da gayet güzel bir para kazandım. Neden burs talep edeyim. Benim sınıfımda da durumu çok kötü olan arkadaşlar var. Okulum o insanları bedava okutuyor. İhtiyacı olan bedava okurken ben bu kadar güzel paralar kazanırken burs mu isteyeceğim. O kadar utanmaz bir insan değilim. Yarın öbür gün bir şey olur para kazanamazsam o zaman burs talep ederim"
dedi.

Kadınlar beni kıskanıyor

Çok kıskanılan bir kadın olduğunu da sözlerine ekleyen Kayacı

" Çünkü başarılıyım. Başarı insanı çekici yapar. Çekici olmam da bazılarını sinirlendiriyor. Şimdi de okulumumu kıskandılar. Bu dedikoduları kuaförden çıkmayan, elleri ojeli, sabaha kadar barlarda hiçbir işi olmayan kadınlar çıkartıyor, o kıskanç kadınları da kınıyorum"
dedi.

0 yorum:




2008 © Blogger.com - Tüm hakları saklıdır